Är med Jessica!

Hejsan!
kom ju hem till lägenhetern för en stund sen igen :) .Har vart ute och gått med Cicci när jag kom hit... det blev en rätt lååång sväng, så det känns lite i benen nu
Men nu blir det att vara med Jessica :) hon ska sova här i natt , för vi har sovmorgon i morgon :D

Annars i dag har jag inte gjort så mycket.. har vart nere i verkstaden och målat ännu med planker och målade nått som pappa skulle ha till jobbet i morgon med :) så känade lite pengar .. Aldrig fel med det :)
sen vart det att åka hem, och då bestämde jag mig för att plocka igorning under källaren lite xD. fick ihop hela fyra skäckar men pant burkar .. så jag åkte ner och pantade lite av det så blir av med det någon dag :P...
När jag va klar med det märkte jag att klockan hade blivit rätt mycket, så började med maten så vi kunde åka till Åtvid någon gång.
Det vart Taco´s .. MUMMS
Efter maten vart det att hoppa in i duschen en snabbis och sen åkte vi hit :)
Men  nu ska jag kolla på Wallander klart den, blir det kanske någon annan film elr nått..
Ha det så bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0