Lång Promenad med Zicko

När jag kom hem till Kisa åt jag lite sen satta jag på en maskin med tvätt.
Efter det tog jag Zicko och gick en lång promenad med honom. Det va skpligt skönt.
som tur va han jag hem innan det började regna . Det variera väldigt med vädret. ena sekunden kan det vara uppehåll och andra spöregnar det "(
Men nu blir det att hänga upp tvätten sen ska jag göra maten :) Det blir att grilla, trots att det kanske inte är så bra väder till det.. men ajja gott är det iaf :D
sen ska jag och Sara ta och bada bubbelpool :D ska bli skönt eftersom det är så kallt och tråkigt väder ute xD.
Nae nu orkar jag inte skriva mer. skriver mer senare elr imorgon
Pusspuss


Zicko bebisen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0