Måndag!

Första dagen på denna veckan ..
Började inte det bärsta kanske, höll på att försova mig. Men som tur va han jag i tid :)
Vi skulle böja med Branchengelska, men våran lärare va sjuk, så vi fick en uppgift att göra istället.. Så Jag, Jessica, Josefin och Sofia gjorde klart uppgiften sen spelade vi kort :) Efter hade vi svenska, och det var lika roligt som vanligt, Eller INTE. Fick sitta i "läsrummet" hela lektionen och läsa ett häfte.
Efter svenska hade jag bara Idrott kvar :) Våran sista lektion var inställd eftersom läraren var sjuk.
På Idrotten gick vi igenom dansen, sen gjorde dom kondition och styrke träning. Jag va inte med eftersom jag har jobbigt att andas pågrund av hostan "/. Men va på apoteket efter skolan så har köpt hostmedecin och halstabletter, så förhoppningsvis blir det bättre nu .. 
När jag kom hem städade jag av lite, ska ta och diska av lite med .. inte det roligast men måste göras. 
Sen blir det att gå ut en sväng tror jag :) det är ju så fint väder ute just nu ..
Men ska diska nu.. ByeBye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0