Påskracet!

Kom just hem ifrån Sebbe och Cicci :) va ute och gick med cicci och typ två timmar när jag kom till Åtvid .. Det va skapligt skönt kan jag lova, men började kännas i ben och fötter efter ett tag :P. Så vart det att gå hem till dom ta snacka ett tag

Annars idag har det inte hänt så mycket.
Sara sov som sagt hos mig, och vi gick upp vid åtta tiden för att åka ner till Vimmerby för att kolla på folkrace, det va Påskracet. Men det va så kallt och det regnade från och till hela tiden, så vi bestämde oss för att åka hem istället. Inte så kul och sitta ute när det regnar direkt.
Så när vi kom hem gjorde vi varm choklad, och satte och vis Tv:n, Sen började en bra film på tv så vi bestämde oss för att kolla på den, så vi poppa lite popcorn och satt och kolla på den ..
När den va lut gick Sara hem till sig och jag började göra maten.
Det blev Taco ute på altan :) Det va gött det. hade vart sugen på Taco hela helgen och äntligen fick jag det :D
När Jonthan kom hem åkte jag, mamma och pappa till Åtvid.
Så nu sitter jag här i Åtvid och ska snart ta och sova, så jag orkar med veckan som ligger framför mig :)
Nae nu ska jag kolla klart på Wallander och sen sova.. NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0