Tisdag!

Äntligen hemma...... Känner mig på på irriternade humör just nu. "/

Igår följde jag med Jessica hem och sov hos henne :) Vi kollade på tv och på Prinsessans dagbok 2. Men et vart inte att kolla så mycket för vi somnade :P
Och när vi vaknade i morse märkte vi att vi hade missat bussen så åkte just förbi när vi vaknat typ. så det vart att ta sen senare bussen.
Så när jag kom till skolan var Hotell lektione nästan slut, efter det hade vi IdrottsTeori. Tillsist kom lunchen, va svin hungrig, som tur va det god mat idag :)
eftermaten hade vi Ösgötaturism "/ fattar verkligen inte varför vi ska ha det i tre timmar.. "/
Men nu ska jag kolla på tv
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0