En dag i Gamla Linköping

Just hem kommen från Linköping :)
Har vart i gamlaLinköping med Guidteknik gruppen :) eller rättaresagt med Kerstin Sofia och Erica.
Det var bara Jag Sofia och Erica som kom idag, dom andra va väll sjuka eller skit i det.. Ajja vi hade det kul iaf, förutom att det har vart skit väder. Vaknade av at det regnadeoch sen började det att snöa när vi skulle åka :S
Vi fick en Guidning runt om lite. sen gick vi till chokladboben och kolla själva. Så klart va man tvungen att köpa med sig lite godis hem :D. Därefter gick vi till eff Café och fikade lite, och vilka ställen vi skulle Guida tredjeklassen sen.
När vi va klara med Det åkte jag och Sofia ner till Stan och ät på Hakepi och sen gick vi i affärer lite :)..
Men nu sitter jag här hemma :) Ska ta och plugga till prover som jag har i morgon :)
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0