Åska och regn

Idag har det äntlign Åskat lite här :) Hoppas det inte är lika kvavt längre..
Här nästan dött av den kvava värmen som har vart dom senaste dagarna "/
Men nu blir det bättre hoppas jag :)

Idag har jag tagir det rätt lungt, bakade en kaka i morse. Sen skulle jag hjälpa pappa att städa nere i verkstaden. men när jag kom ditt satt det en gubbe där jag skulle städa, så jag får göra det en annan dag...
Så då åkte jag hem och la mig och kollade på film med min bror..
The spy next door vart det xD Jackie Chan är ju med i den så den va ju svinbra xD
Älskar verkligen filmerna han är med i xD Det är komedi på högnivå xD hahaha
men vi fick stänga av filmen mitt i för då började åskan.
Och nu håller jag på att gör min rabarbersaft klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0