Liseberg

I Onsdags va jag med brudarna till Liseberg :) Det va riktigt roligt :)
Jag sov hos Jessica till onsdagen :) Vi gick upp kolockan 5 på morgonen för att våran buss gick kvart över sex.. Snacka om att vi va trötta.. vi hade inte kunnat sova på hela natten nästan.. bara några timmar....
Men vart rätt pigg efter ett tag..
Och fick ju värsta dagens när vi kom in till Linköping xD
Det va en tant som stog och tralla vid bankomaten på Station xD Snacka om att vi garva xD
Men sen väll på bussen så sov jag till och från hela tiden.... men mesta dels va vi vakna tror jag xD
när vi väll kommti fram till Liseberg så åkte vi massa karuseller och spelade massa skit spel med :P Ingan av oss vann någonting :(
Vi gick till och med spökhuset Gasten xD Tror aldrig jag har garvat och skrikit så mycket i hela mitt liv :)
Jag gick sist, så jag visste att det skulle komma massa bakom mi och skrämas. Så jag gick ju och kollade baåt hela tiden. Och när jag väll kolla framåt så va dom ju där istället xD Men det va riktigt kul...
Sen va det dax att åka hem vid nio.. det va nog den värsta bussresan jag har vart med om....
Vi va blöta och kalla, och jag frös som ett as.... sen va det massa jobbiga ljud hela jävla resan hem.. Först va det film och pipljudet ett tag.. Sen vart det radio och pipljudet ......
Men va hemma i Kisa igen vid halv två tiden typ.. Så då vart det att gå och lägga sig direkt.....
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0