RegnReng och åter regn

godmorgon allasusammens

Ska snart ta och åka ivåg till Jobbet..... Men känner verkligen inte gör att jobba idag.. kommer va en lååååååång dag. Eftersom det egnar och det inte kommer att komma så myket folk då.. Men men, får väll hitta på andra saker och göra då, så att tiden går fortare :)

Anars ha det ju vart en bra helg iaf :)
i Lördags åkte jag och familjen ut till Öna. Vi grillade med några släktingar och hade det mysigt :9 Mamma pappa och jag va till och med ute och letade svamp, men vi hitta inga så vi gav upp efter ett tag xD
Sen på igår skulle jag jobba, så det vart att gå upp tidigt och åka hem för att göra sig färdig för att åka oh jobba....
Sen när jag kom hem hämtade jag sara och vi hyrde en film och kolla på :)
Och senare på kvällen kom även Niklas oh Benny och hälsade på. Så fick bjuda dom på kaffe...

Men nu ska jag ta och göra mig klar för att åka och jobba :) ByeBye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0