Min vanliga tur

Snacka om att jag har otur :(
Igår när vi skulle gå och äta middag på jobbet så halkade jag på golvet. Så jag vred till foten ....
Så jag kunde knappt gå hem, och så vart den svulen och blå :(
Så idag när jag hade kommit till jobbet och berättat vad som hade hänt så skicka dom hem mig för att gå till doktorn.
SÅ gick och la mig en stund och sen gick jag Sofia och Camilla till dokton.
Och jag han knappt gå två steg innan han sa att jag va tvungen att rönka foten. Men eftersom det är typ helgdag här nere så va inte rönken öppen... Så antingen fick jag åka någon annan stan elr att vänta tills imorgon.
Så jag väntade tills imorgon för att gå tillbaka och rönka foten...
Men fick ett litet fint blåttpaket på foten så länge :P hehe Och han sa åt mig att ine gå för mycket på foten, och så fick jag smärtstillande tabletter.......



Så efter som jag inte får gå så mycket bestämde jag och Sofia, oss för att gå ut och äta :) ville inte gå till hotellet och tillbaka.. skulle ta halva dagen att gå ditt och hem :(
Vi gick till ett Mexicans ställe och åt tacos :D Jag tog Kyckling Tacos och Sofia tog vanlig tacos :P
Vi saknade tacos här nere så det fick bli det xD Men det va ju inte alls samma som Svenska tacos xD haha

Sofias Tacos


Min Tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0