Onsdag

Sitte i Lägenheten och väntar på att Sofia ska sluta och komma hem :)
Jag är "Sjukskriven" tills på lördag, eftersom jag har gjort illa foten :( men har ingen aning m vad det är. men den är fortfarande lite svullen och lite mörkar..
Men igår när jag va hos doktorn igen så fick jag en skena som jag ska ha i 15dagar nu framöver. Får bara ta mig den när jag ska duscha och bada xD Men tar av den när jag solar med, för annars blir det e väldigt fin bränna på benet xD haha

Idag har det vart lungt, skulle ner och sola. men det vart att ligga den ett tag sen gå upp igen. För det kom en massa moln. Som vanligt när jag har tänkt att lägga mig och sola...
Och nu så har det regnar med.. Men för hoppningsvis blir det fint imorgon elr nått :)
För efter regn kommer solsken xD hahaha

Idag är det bara 12Dagar kvart tills vi åker hem :))))))))))))
Mamma skrev sms nyss och sa att hon bakade lussekatter :D Så längtar tills jag kommer hem och får äta sånt xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0