Jobb

Godmorgon alla :)
Snart blir det att åka till Jobbet :) Jobbar kort dag idag så det är skönt.
Är såååååå trött just nu. känns som att jag bara har sovt fyra timmar inatt elr nått..
Menmen Det är bara att bitta ihop och vara glad :)

Igår rensade jag min garderob :) Så nu har jag lite mer plats för nya kläder xD
Sen va jag med Cicci på kvällen :) Först va vi hemma hos henne, sen åkte vi hem till mig för jag skulle äta
sen gick vi ner till verkstaden för att hämta min bin som stod där ner. och då tog vi den och åkte och hyrde en film sen hem til Cicci och kollade på den :) Det vart starstrack ....

Men nu är det bäst att jag tar och gör matlåda och sen åker till jobbet så jag inte kommer försent :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0