Torsdag 15/7

Dax att sova snart kanske.. men tänkte uppdatera lite innan...
Ligger och kollar på "kvinnor som mördar" Just nu... Men ska ta och sova snart så jag orkar upp och jobba imorgon igen...
Har jobbat långpass idag.. Men det har ändå gått rätt bra.. tiden brukar gå rätt långsamt, men idag gick den rätt fört faktiskt :D
När jag kom hem så fikade vi.. Jag hade köpt med mig räkmackor hem och bjöd på :D Det vart väldigt överraskade men glada:)


Annars så har det inte hänt så mycket..  har vart ledig i två dagar :D Har vart riktigt nice det :)
I måndags kväll va jag med Sara :) Hon sov över här och vi hyrde Alice i Underlandet. Va inte så jätte bra, lite konstig och så.. men den va lite rolig med :D

Sen på Tisdagen va vi ute i pinnarp hela dagen.. njaa från typ tolv.. Vi vaknade vid tio tiden och då kollade vi på Våra bästa år xD Sen skulle vi ha åkt ut till Sommarro, men Saras mamma skulle till Pinnarp så vi åkte ditt med :) Vi åk glass, fika och badade :)
Sen åkte vi hem vid fyra tiden.. Då tog jag det lungt,
Men sen när klockan va tjuogo i åtta skickade jag sms till Sara och frågade om vi skulle åka upp på bio xD
Och så vart det :) Vi stack upp till stan dirket.. Vi hade tänkt att gå på Eclipse, men det vart Sex and the City 2 istället :D SNACKA om bra... Faan vad vi garva... Garva genom hela filmen verkligen...
Sen när bion va slut tog vi svängen till Doncen och käkade lite
Färden hem vaaa... jaaa väldigt intressan.. Mycket skratt och sång va det iaf.. Men det är son vanligt när jag och sara är ute och åker xD

Och sen i Onsdags vart det att va med Sara igen :D
Vi åkte ner till Semesterracet och kollade lite xD Kom ner ditt vid ett tiden sen åkte vi hem vid sex ungefär....
Träffade Carro där nere, så satt och pratade med henne lite :)
Men sen när vi väll åkte hem, så bestämde vi oss för att ¨ka ut till Sommarro för att fika :)
Så vi åkte baraq hem och hämtade badkläder oh lämnade Zicko eftersom han hade vart med oss nere i Vimmerby..
sen åkte vi ut och träffade Gabbe :) Först badade vi lite.. sen gick vi upp och åt räckmacka :) Sara bjöd mig :)
Sen vid nio tiden åkte vi hem, Jag har sara gick ut och gick när vi komm hem.. Vi gick även till Mormor och Morfar och åt körsbär :)
Sen gick vi hem till vr och än.

Och Grattis till Beaa och Timmy som fick en liten son i Onsdags :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0