Bilen är klar :)

Hallu alla glada :)
Snart är det säng dax men tänkte berätta om dagen lite innan jag somnar xD
Har sovit halvt som halvt inatt, har vart hur varmt som helst i mitt rum så har inte kunat sova ordentligt. plus att man har en hund som sover i sängen med..
Men det gick ju rätt bra, gick upp vid nio tiden iaf. Åt lite swn äkte jag ner till verkstaden för att göra lite på bilen.. Och där nera har jag vart HELA dagen .. Men vi vart klara med den iaf :DD Så det är bara setrion vi ska koppla in i morgon tror jag..
Men är skapligt skönt att den ÄNTLIGEN är klar.. Som jag har längtat efter den xD
Tyvär vart det ju inget solande för min del idag då, men det kommer väll fler dagar hoppas jag :D

Så när jag kom hem där ifrån vart det att duscha och sen äta mat. Sen hämtade jag Sara och Cicci Och vi tog en sväng iden
Jonathan ville även följa med så det gick han :)
Sen åkte vi hem och Sara gick hem till sig. Så jag och Cicci gick ut och gick en runda på Kisa och kollade läget lite,sen skjusade jag hem henne :)
Så nu ska jag ta och sova så jag orkar med morogn dagen :) 

Bilder på pärlan kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0