Dag ute på Öna med familjen :D

Godkväll alla glada läsare:)
Ligger nere i källaren i soffan. blir att sova här inatt. Är så fruktansvärt varmt uppe. Så kan inte såva där xD
Men här nere är det svllt och skönt :D
Annars idag har det vart rätt lungt, Vaknade vis tio tiden, Då ät jag frulle i solen sen åkte jag ner och tvättade Saaben :) Så den glenser nu :D
Och då bestämde vi att vi skulle åka ut till Öna när mamma slutade vid ett :D Så det vart att åka och handla lite lunch efter att jag hade tvättat.
Så när mamma kom hem åkte vi ut ditt :D Vi solande och badade. och så gick vi funt och kolla vart vi kanske ska bygga stuga :DDDDDD

När vi åkte med vid sex tiden vart det lungt, Satte mig och betalde lite räkningar och sånt. Sen vart det att kolla på tv med pappa.. Kollade på DOA ..
Älskar min familj, <33
Vissar det kanske lite dåligt ibland men gör det,


Imorgon blir det bio med Jessica :DDDDD LÄÄÄÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0