Midsommardagen

God kväll alla :)

Ligger i sängen och ska snart sova... kom hem från jobbet för en stund sen. Vart att svänga förbi Cicci en sväng innan med..
Har jobbar fyra timar idag, kändes lite onödigt kan jag tala om men kul va det, och dom behövde hjälpen så xD

Annars idag har det inte hänt så mycket, Har ju vart ute i Ciccis sommarstuga med hennes släkt :) Firade Midsommar där xD Va riktigt kul, vi körde fem kamp och åt och drack gott
skulle även spela ut fredrik i poker efter som han är pokerproffs.. Och det gick allt. Fast han va ju bättre än mig. så jg förlorade xD

Och idag vaknade vi vid tio tiden. så vi gick upp och åt lite jordgubbar. sen satte vi oss och körde kort. det va Jag cicci sebbe bempa och ciccis farmor som körde, vi körde skitgubbe och svarta maja..
På skitgubbe gick det riktigt bra.. höll nollan :D men i svarta maja så fick jag ett strek. Men jag förlorade iaf inte :D
Sen så körde vi fotboll.. det va grabbarn mot tjejerna xD Det va RIKTIGT kul... Körde ett antal matcher. Och varmt som ett ass va det. Gasande sol hela tiden, så har fått lite färg idag iaf :D
Men mindre kul va väll att jag gjorde illa handen. så kan inte använda handen ordentligt...
Menmen det är sånt som händer. Är man med i leken, får man leken tåla xD



Men nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon :) NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0