ONÖDIG DAG!!

Vaknade vid åtta tiden idag, är så jävla trött efter gårdagen xD.. men kul som faan va det :P
Men iaf, jag pallade mig upp för att gå till skolan.. Duktig som jag är xD men när jag väll kommer till skolan är det bara jag och Jonathan där xD.. Så vi fick ledigt så klart. Plus att jag fick redan på mina betyg då, så jag slipper gå på lektionen i eftermiddag... Så nu är jag ledig restan av dagen.. Så VARFÖR GICK JAG TILL SKOLAN FRÅN FÖRST BÖRJAN??!
Så nu sitter jag hemma igen, Håller på att kolla igenom bilder och lite annat, ska även pack klart.
För jag har typ inga lektioner mer denna vecka å funderar på om jag ska åka hem elr inte, får se hur det blir, Elr om jag åker hem i Morgon. Har som sagt inte bestämt mig riktigt än xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0