Östgötaresan

Idag vart det en tidig morgon.. va i skolan radan vid kvart i åtta :O Har nog aldrig vart i skolan så tidig, och kommer aldrig att va det igen xD
Men det vart en rätt lyckad dag iaf, även att det såg rätt mörkt ut ett tag xD
Men fick min älskade glass på smultronstället iaf xd Det är det som räcknas iaf.... Annars gjorde vi inte så mycket, va på en köttproducent i nordsholm och fick lite info där, sen åkte vi till Söderköping och gjorde ett uppdrag där och åt. Plus GLASSEN såklart xD. Sen åkte vi vidare till Stegeborg och blev guidade det . Sen blev det att köra lite Kub och lite små prat :) Så vart en mycket bra dag.. Hade ju tur med vädret, har vart riktigt varmt och skönt. Har fått till och med lite färg :D

När jag kom hem vart det att gå en och byta om lite, sen gick jag till Cicci för vi bestämde oss för att gå till Oasen för att ta en pizza .. det va riktigt gott.. Sen vart det att åkte runt lite med Sebbe och Johan..
Men nu sitter jag här hemma. Och nu är det Grey´s anatomy och efter det sova. känner mig helt slut efter dagen xD



Utsikten från berget i Söderköping :)


Trapperna.. Väldigt mycket trapper xD


MIN GLASS :D


Sofias GLASS :D


Johannas och Emmas GLASS :)

STEGEBORG











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0