Söndag :)

Hallu allihopa. vet att jag inte har skirvit på ett tag men har inte vart vid min dator.
men nu sitter jag på den stora datorn hemma i kisa så tänkte passa på att skriv lite xD
Så tänkte summera helgen lite för er... men Bilder kommer senare.. hittar inte mobilsladden så kan inte ladda upp dom :(..

Idag har jag vart i verkstaden nästen hela dagen.. pappa hämtade ju bilen i fredags så det är bara att börja att plocka ihop den.. så nu ser man ett slut på alltihopp.. ÄNTLIGEN xD.
men det är ändå mycket kvar, har bara att ditt lite lister och sen caben än så länge typ.. Dörrarna, kofertluckan och motothuvun ska pappa hämta i morgon :P
Annars i dag kommer det inte att hända så mycket, Sara är här nu och vi ska ut och gå sen kolla på film tror jag...

Lördag
Dagen var rätt lugn.. Vaknade med brudarna i tälten, va något varmt men va ändå rätt trött efter gårdagen. så det blev att somna om igen xD sen gick vi upp och drack hur mycket som helst.
sen när vi hade piggnat till lite så plockade vi igorning och sen åkte jag och sofia hem till henne..
vi skulle börja jobba vid fem.. så det vart att duscha och sen ta en lite tupplur xD Det va skapligt gött..
sen när klockan var fyra vaknade vi och gjorde oss klara för att åka ut och jobba.. Det gick hur bra som helst. Jobba tre timmar och fick 500kr :D Det är bra för plånboken kan jag lova xD
Efter det åkte jag och lämnade sofia sen åkte jag hem till Kisa :) Va rätt trött, men hade gull volym på sterion så det gick bra :D
När jag kom hem åkte jag till tonår en sväng och kolla lite, sen åkte jag hem och tog det lungt.. somnade rätt tidigt :D

Fredag
KORT dag i skolan idag.. slutade halv elva.. hade kök och vi gjorde inte så mycket .. så det vart att åka hem till Kisa direkt efter skolan.. packade igorning allt jag skulle ha med mig.. men även att jag trodde jag hade med mig allt så va det ju inte så.. hade glömt ett antal saker:P men  det va inte jätte viktiga saker så jag klarade mig xd
När jag hade packat klart åkte jag till Åtvid och hämta saker plus plockade upp Nataly...Vi skulle ut till Jessica för hon har ju fyllt 18 så hon skulle ha 18årsfest :DD Vi plockade även upp sofia på vägen ..
När vi kom ut ditt va det bara Jessica och Josefin där.. Alla andra som skulle komma och äta innan själva festan skulle börja skulle inte va där förens vis fem.. så det vart att plocka upp tälten och senb klä på sig :D
När alla hade kommit började vi grilla :S Det va hur gott som helst..
sen drog allt igång :D Det vart verklige en toppen kväll :D

Nae nu orkar jag inte skriva mer ;) PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0