Värrrrrme!

Idag har det vart en låååång och varm dag på jobbet ... Det har vart sjuukt varmt kan jag lova...
Men som tur va så rörde det på sig på eftermiddagen. hade över hundra gäster farm till fyra :) Så det gick rätt fort iaf :) Men sen efter det va det rätt lugnt, kunde sitta och läsa och göra andra grejor som skulle göras :)
Men som tur va hade jag låång lunch så jag gick och badade :D..
Det va riktigt skönt, kände mig lite fräschade efter det xD. Men vart lika svettig direkt ändå, men det va riktigt skönt iaf...

Jobbade ända till nio, men kom hem vid alv tio. Så det va skönt. Har inte gjort ett skit sen dess.. Har fått löne besked. så får lön imorgon :DDD
pluss massa annat.
Men måste ringa till skatteverket imorgon och kolla om och när jag får mina skattepengar från föra året... Har inte fått dom än.
Har även beställt lite kläder från Nellys xD

Nae nu ska jag kolla på tv, och sen blir det att sova :)
Är ledig i två dagar, sen jobbar en och ledig en. sen jobbar jag fyra dagar i streck. Så måste verkligen villa ut xD
Plus att jag ska på bio med Jessica på Onsdag :DDDD <3


NattiNatti



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0