Första dopet för i år :)

Hallu alla glada :) Idag har det vart toppen väder :)
Hade sovmorgon idag :) började vid tio med kök :) Det va vi och HR.. Tord va borta så vi fick klara oss själva, med det gick superbra, allt vart gott ...
Efter skolan bestämde jag och mina flickor att vi skulle åka och bada :) Va ju tvungen att ta första dopet någon gång :P. Så vi åkte först hem till mig och hämta grejor, sen till Benny, eftersom det va han som körde oss. efter det hämtade vi upp josefin och fick se hur hon bodde :D sen vart det hem til Sofia och hämta hennes hundar :P efter det åkt vi till jessica och hämtade henne och tillsist badet .... Vi fikade lite innan vi hoppade i ..
Det var inte så jätte kallt. men det av ju inte så att man ville va i så länge heller.. Men vi dopade oss iaf. sen satte vi oss och snackade massa skit xD det av riktigt kul...
Efter ett tag åkte vi hem igen, jag hoppade av vid Jessica. för skulle ta bussen hem till Åtvid igen.
Så nu sitter jag här, ska ta och hoppa in i duschen sen får jag se vad som händer...


Sofias kaninungar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0