Fredag.. PartyParty :)

Idag har det vart kanon väder :) Känns att sommaren kommer nu :D
Försov mig i morse, mamma ringde kvart över åta och då vaknade jag :P inte så jätte duktigt men ajja. Så det va bara att slänga sig upp och skynda till skolan. Vi hade kök hela dagen.. elr till halv ett
Först gjorde vi lite om Östgötamat. sen blev det att gå ner till Köket och laga lite mat till oss själva... Bara att det vart bara in och vända, för fick reda på att vi skulle dansa våran TikTok-dans på skolan idag. så det var bara att gå ner och byta om igen....
efter vi hade dansat gick vi och åt det vi hade gjort och värmt på :D det vart ris med kycklingfilé och sallad.. Plus 10Liter vatten... Eftersom vi stod i solen och dansade dansen ca 9 gånger så vart det ganska varmt efter ett tag..
Efter skolan gick jag och Sofia och köpte busskort till mig så jag kommer hem i morgon, sen gick vi till Stallis och köpte glass :D Där va även Julia Jessica Josefin och Tojja :) Så satt och snackade där ett par timar :)
Sen vart det hem och städa av lite, gjorde även om lite i lägenheten :P men vet inte om jag ska ha det så här, men får va det så länge xD
Sen kom jag precis ut duschen, så nu blir det att bestämma vad jag ska ha på mig i kväll sen göra mig klar och äta något med :)
Sen kommer mina brudar :) Kommer bli en toppen kväll ... <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Huuur ser det ut i lägenheten nu då? :)

2010-05-21 @ 19:10:31
URL: http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0