Hemma i Kisa

Sitter hemma i Kisa och kollar på tv, ska snart ta och sova tror jag. Är skapligt trött...
Idag har det inte hänt så mycket, det va en lååång dag i skolan. Vaknade redan tio minuter innan väckarklockan ringde, mest tack vara att grannen snett under mig började spela Gitar Hero då :S vart skapligt irriterad. Så det va bara att palla sig upp och packa det sista och göra mig klar för skolan. Hade Hotell första lektionen, gjorde klart receptionschemat och skev lite, så nu är det inte så mycket klar. Efter hotellet hade vi Idrottsteori, vi pradede om alkohol och va det gjorde med kroppen. Sen hade vi lunch , då bestämde jag och Sofia oss för att åka hem till mig och äta mat istället fär att äta i skolan för det va inte så god mat. Jessica och Josefon kom också :D Så det blev nudlar med chilisås och köttbullar :)
Vi åkte tillbaka till skolan innan ett för då började vår sista lektion. 3 timmar östötaturism "/... Det va skapligt jobbigt....
Men som tur fick vi sluta tpy tio minuter tidigare :P Så då åkte jag hem till Kisa :D. Är Ledig resten av veckan xD
Så det blev att packa upp när jag kom hem, sen åt jag lite och kollade på tv.
Vid sex tiden tog jag Zicko och gick och möte Cicci :D vi skulle gå med på hundpromenaden :D.... Va ute ch gick i en timma ca...
Så när jag kom hem va det mat :D Vart Grillat, för mamma och pappa har bröllopsdag idag.., GRATTIS till dom ! <3
Så nu sitter jag här, har just kört munkspelet. man får inte slicka av sig sockret från läppana medans man äter munken xD det va kul :)

Nae nu orkar jag inte skriva mer, ska ta och sova nu.. puss heejHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0