Juniorlägret

Kom just hem från en lång promenad med Sara :) Vi fick i en hagge ful med fårskalar xD
Sen träffade jag Daffen en sund innan jag gick in gen, höll på att fysa ihjäl
För i dag har det inte vart någon värme, solen har ju vart framme och så med det har blåst kallt.
jag hängde med mamma och pappa till Motala, för att kolla när jonathan körde slut tävlingen på Juniorlägret..
Men det gick inte så bra. elr i dom första hitten gik det bra med efter ett tag blev det skrott av bilen, för han "rulla" typ... Så det vart att kolla på dom andra när dom körde...

Men nu ska jag kolla klart på filmen och sen gå och lägga mig..ByeBye

Kommentarer
Postat av: Sara

Paparazzifårskallar dessutom ;)

2010-05-04 @ 16:20:53
URL: http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe jaa xD Kan ju inte ro för att jag är kändis :P

2010-05-04 @ 16:26:34
URL: http://emiliaknutsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0