Måndag

Hellu..
Kom just hem ifrån Jessica :) Skjusa hem henne och josh vid fem tiden. Så vart det att va kvar där en stund xD Vi körde massa lekar med Jessicas små bröder ute :) Det va ju så härligt väder, varmt och sol :)
Så nu blir det att lägga sig och kolla på en film med lite popcorn tror jag :D sen sova, är lite halv seg faktiskt.
Annars idag har det inte hänt så mycket. Jessica sov ju som sakt här inatt, jag hade sovmorgon till tio över tio, medans hon började vi halv nio.
Men märkte inte när hon gick för sov som en stock xD. men vaknade vid tjugo över nio :) låg och drog mig en stund, sen kom Sofia efter det.. Gjorde mig klar sen gick vi till skolan.. När vi kom till skolan fick vi reda på att våran lärare va sjuk "/ och vi fick lite uppgifter att göra istället. Kände ju väldigt nödvändigt, kunde ju vat hemma och sovit istället. Och eftersom vi hade samma lärare på eftermiddagen hade vi bara en lektion i dag och det va idrotten. Men det var bara att palla sig bort till idrotten.. hade ute gympa, va inte det bästa vädret eftersom det började regna lite smått.  Men vi va några som bestämde oss för att följa med på powerwalk istället för att köra fotboll. Vi gick 5km. det var skapligt jobbigt, kändes i benen efter kan jag lova xD

Men nu ska jag kolla på film.. Puss heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0