Ridtur med Brudarna :)

Heeeej..
Kom hem från en stund sen... Jessica förljde med hem och ska sova här i natt :)

Skolan idag va rätt seg, rätt onödig med tyckte jag ... Vi hade kök från halv 9 till 12 ca..
efter skolan gick jag och Sofia hem till mig för att gå ut med Zicko en sväng och sen åka hem till henne...
Innan vi åkte hämtade vi Jessica och Josefin vid skolan för dom skulle oxå med :)
när vi kom hem till Sofia byte vi om och sen gick vi och hämtade hästarna. Vi fixa dom sen red vi ut i skogen :) det gick hur bra som hels, bara att hundarna sprang lite över allt...
När vi kom tillbaka hem till Sofia tog vi av allt och sen ut med dom i hagen igen. Sen gick vi in och åt lite, va skapligt gott. Va lite hungrig efter, eftersom det inte va så mycket att äta i skolan idag "/
Vid fyra åke Josfin hem och så gick vi upp och Jessica hjälpte Sofia med sin blogg, Och så klart pratade vi massa skit med xD
Men vid sex tiden åkte jag och Jessica hem till henne, för hennes mamma ville träffa Zicko så tänkte att jag kunde skjusa hem henne samtidigt då :)
Samtidigt som vi va hemma hos henne bestämde vi att hon skulle sova här.. Så här sitter vi, Vi ska kolla på film och äta lite gott nu ikväll :) Blir massa mys.
Zicko ligger helt utsalgen i sängen efter dagen :P Förstår honom faktiskt..


Min och Sofias räkcocktail :D


Zicko på Dackes rygg :P


:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0