Skolan.

Sitter i skolan och har Drycker.  Har just skrivit serveringsprov och nu sitter jag och väntar på att vi ska få göra andra delen av provet, Duka fem rätters... Hoppas på att det kommer att gå bra. skrivningen gick bra tror jag, det kändes bra iaf. Bara att jag missade lite som jag kom på i efterhand med så brukar det ju alltid vara. Nått man får leva med.
Efter den här lektionen har vi Servering, men eftersom restaurangen har stäng för alltid så ska vi gå tipspromenad i stället. men som tur va så lagar treorna mat till oss så i får lite mat, börjar redan bli hungrig. men lär ju få sluta tidigar idag :) Men det har man ju inte nått imott direkt xD  Och då blir det hem och packa klart och diska lite, sen åka hem till Kisa med Josefin och Jessica :) Dom ska va hos mig hela helgen plus att sofia kommer i morgon med :) Så komme blir MASSSA skratt och VÄLDIGT mycket hjärndödhet...
Men nu är det bäst att göra det man ska.
ByeBye <3

<3

 


Älskar dig bebisen <3 Du får inte lämna mig nu :(
Vill inte åka in med dig till sjukan i helgen, Inte än. <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0