Tatuering :)

Idag hade vi ledigt från skolan, så åkte hem till Kisa redan igår eftermiddag :)
Och idag har det vart en kanon dag. elr ja. Vaknade vid fem av att Zicko drömde nått och sparkade mig i ryggen, Men lyckades somna om så vaknade vid sju igen :). då vart det att gå upp och göra mig klar för att åka in till stan. Lyckades somma iväg lite efter 8. plus att jag skulle tanka. så fick lite brottom eftersom jag skulle va på Stilströms vid nio.  Men jag lyckades komma i tid :P
Så det vart att kolla i färgboken efter en färg till min bil :) Hittade Rosalila:D Så det blev det xD den är mer åt lila hållet i solen. Så det blir skit bra. Plus att det kanske inte finns så många bilar med den färgen.
efter jag hade vart där åkte jag in till stan igen. Och gick till Maxtattoo för att tatuera mig, Jag lyckades komma först :)När jag hade stått där i en timma typ va klockan äntligen 11 och dom öppnade. så fick sitta och vänta ett tag innan dom kunde börja. När jag väll fick komma in och göra mig klar, började jag känna mig lite smått nervös :P Men det va inte så farligt som jag trodde, Visst kändes det men trodde det skulle va värre faktiskt. Det är ljudet som är lite otäckt faktiskt ... men det tog ca en timma.
Efter det åkte jag och sara ut till Ikano och jag köpte en ny bikini :D . Och innan vi åkte hem åkte vi ut till Fröken Jeny´s och tog var sin glass :) Det va skapligt gott.

När vi kom hem tog vi lite mat och sen gick en sväng med Zicko en sväng. Eller rättare sagt vi gick till Sara och vände, för det började spöregna. så ville inte gå ute i regnet. När vi kom hem tog vi rabarberpaj och satte och Kolla på tv en stund. Efter ett tag somnade både jag och Sara i soffan xD Snack om att man är trött..

Nu blir det att äta :) det blir grillat :) MUMMS.
Och efter det blir det att gå till Sara och kolla på Sex and the city The Movie



Min Tatuering :) vart riktigt nöjd ;)



Sara tog kort på mig när jag tatuera mig xD fick inte skratta, så fatta inte varför jag tog med just SARA. Utan alla så tig jag med mig sara xD Men det gick ju bra det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0