Tisdag..

Vaknade för en stund sen.. somnade när jag kom hem :)
Så nu blir det Ugly Betty, sen Desperate Housewives och efter det Couger Town :)

Annars idag har det inte hänt så mycket, hade hotell som första lektion, sen Idrottsteori, vi fick lära oss HjärtOchLungräddning ... Sen hade vi lunch, då gick Jag och brudarna plus Oliver och Benny och käkade Pizza :) det va rätt gott efter som det inte va så god mat i skolan :) Efter det hade vi Branschengelska, fick reda på vad vi skulle ha på provet nästa vecka.... Och sista lektionen hade vi Östgötaturism. Höll på att frysa ihjäl. Vi åkte TuffTuff tåget runt åtvid.. Det va kallt som faan....
Men efter det skulle jag ut till Lennart för att välja färg, men vart att springa hem och ta på mig lite mer. mina händer va blå :S
Men åkte ut till lennarts med älgen och emma :) Hitta inte någon rosalilla men hittade en lilla, så tror det blir den....
Plus att jag ringde till Maxtattoo och frågade om jag kunde komma upp på fredag och tatuera mig :) och det kunde jag, så ska tatuera mig på fredag :DDDD


Igår va jag i stan med skolan. Våran lärare kom inte så vi fick klara oss själva.. men det gick bra iaf..
Efte det skulle jag och Sofia hinna med Björsbussen. så vi fick springa i regnet upp till stallet, där plockade bussen upp oss som tur va xD Sen sov jag hos Jessica :) Hon skulle slinga håret på mig :) Vart jätte nöjd :D Tack gumman <3 sen vart det mycket prat och skratt som vanligt xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0