Var är Sommarn och solen?

ÄNTLIGEN hemma :D Har verkligen längtat att få komma hem... Hela dagen har vart så förbannat tråkig...
Vaknade upp hos Jessica, när vi va och handlade bestämde vi att jag skulle följa med henne hem :) Typ 40 minuter innan bussen gick :P. För ingen av oss hade nått och göra igår :p Så det vart och fylla på busskortet sen springa hem packa lite och springa till bussen :) Och jag han till och med :p Hade typ 25 minuter på mig att springa från stationen hem, packa och springa tillbaka till stationen .. Hade till och med mer än fem minuter till godo xD Kände mig rätt duktig då :P
När vi va hemma hos Jessica gjorde vi inte så mycket, åt lite, kolla på tv, pratade skit och Kollade roliga klipp på youtube med Jonte Jessicas mamma och jesper xD Hade rätt kul.. Efter det blev det att gå och lägga oss, va trött men ändå kunde man inte somna direkt så vi kollade i gamla tidningar och pratade ännu med skit
Jessica hade sovmorgon så jag fick åka buss själv på morgonen.. Men det gick bra xD.. Bara att helvetet började när jag stod och väntade på bussen.... Det började regna när jag just kommit ut till busshålsplatsen, och det bara öste ner... Så när man skulle gå av bussen och gå till skolan vart man ju genomblött totallt, och det regnade ju inte mindre när man kom till skolan.. Så jag och Sofia gick ner till torkskåpen och hängde in våra jackor och la in våra skor. Så tog på oss träskorna som vi har i köket... Så började lektionen, hotell "( Skulle ha lämnat in hotellarbetet men va inte klart så fick en vecka till på oss... sen efter det skulle vi ha idrottsteori. och så klart började det regna när vi skulle gå över från mässen till facetten.. så vart ännu blöttare igen.... Så frös som en get och va dygsur.. sen rullade det på. hade idrottsteori sen lunch och Branschengelas.. När man kom till maten hoppades man få nått varmt och gott, men INTE, nae det va kall kycklingsallad.....
Sen kom det värsta lektionen av dom alla. Östgötaturism, tre timmar. Men som tur va gjorde vi inte så mycket så vi fick sluta tidigare ...
Så nu sitter jag här själv.. Sofia gick till bussen för en stund sen... Så nu blir det att krypa ner i ängen och sätta på en film eller nått och bara ta det lungt och få upp värmen.. Funderar på att ta en var dusch elr bad sen med :)

Ikväll blir det lungt. ska kolla på tv :)
Byebye ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0