1 November

Första dagen på lovet, och denna vecka xD
Idag har det vart en lugn dag, tog mig lite sovmorgon :) vaknade vid halv tio tiden, men jag och Zicko l¨åh och myste lite innan vi gick upp :D
Åt frukost och sen ut och gick med Zicko, och sen va det dax att åka net till verkstaden och göra det lite nytta :D
Sara kom ner en sväng och snackade skit xD haha
Målade inte klart allt, måste ju ha nått och göra imorgon :P haha naevars
så det vart att åka hem och sen kolla vad jag skulle handla, för jag skulle gör smörgåstårtor åt pappa xD hehe
Men gjorde även en som vi ska ha ikväll :) Gottgott :)
Så känner att jag har vart duktig idag faktiskt :D

Men nu ska jag kolla när mamma och pappa kommer hem, ifall jag ska börja med maten :) Puss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0