Onsdag :)

Sitter och kollar bussbiljetter ner till Jönköping tills på fredag :)
Har inte riktigt bestämmt mig när jag sna åka, om jag ska åka hem direkt efter jag har klippt mig elr om jag ska vänta lite fram till eftermiddagen.. ska prata med Sara så får jag se :)

Idag tog jag det lungt... åkte ner till verkstaden en stund, städade ut ett litet rum... men gjorde bara det sen skulle jag åke hem.. mår inte bra "/ Känner mig konstig i magen :(..
men fick även skjusa min bror till tandläkaren lite fort, för han hade glömt att han skulle ditt vid ett xD haha
Mamma ringde tjugo i ett och frågade om Jonathan hade glömt det. Och så klart han hade det xD haha
Så det va bara att åka hem och se till att han byte om och borsta tänderna :)...

Men nu ska jag ta och kolla på filmen och hoppas på att jag blir bättre så jag kan följa med mamma på Zumban xD hahah

17 DAGAR KVAR :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0