HEEEEMMA :D

Äntligen hemma :) Känns så skönt att komme hem till Kisa och till mamma och pappa :D <3
Så ska va här ikväll för jag ska till Vårdcentralen imorgon...
Så ikväll blir det lungt :) Har ju fått världens värrsta förkyldning så får väll hoppas att det går över...
Och snart blir det mat :) Kräftsoppa :) MUMMS säger jag bara :D

Men ska kanske träffa Sara snart med :) Har inte träffat henne på år och dar känns det som "/ :)

Men helgen har vart fartfylld iaf :) Men har vart till mesta del roligt. Förutom lite små saker som hände men det gick ju bra iaf....
Bara att det inte vart så jätte roligt efter som jag blev förkyld"(  men är väll sånt man får ta.. Dom andra hade ju kul på HC Igår iaf :) Jag va nykter så jag körde :P hehe.
Och idag vaknade vi tidigt, så vi kom iväg skapligt med :) Det va skönt det :D

Men nu ska jag dra.... byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0