Leker med Jessica :)

Sitter hemma hos Jessica :D
Får se om jag kanske sover här inatt elr inte. Beror ju på om Jessica vill ha mig här xD

Annars idag har det vart lungt, hade sov morgon till tio :) sofia kom tid lite över nio. så då gjorde jag mig igorning och sen gick vi till polisen för hon skulle hämta sitt pass :D Sen vart det skolan
Hade Arbetsmiljö och säkerthet första lektionen .. Och sista lektionen hade vi Projekt och företag...
Då vart det att gå hem, möte Jessica och Josh vid järnvägen och då bestämde vi att vi skulle leka :) Så det vart hem ch hämta saker.
Sen vart det vårdcentralen för Jessica har så ont i lederna :(
Men ikväll blir det lungt, ska se lyxfällan senare iaf annars vet jag inte :)

Gamla Bilder:D<3



Kommentarer
Postat av: Jessica

you are my best friend <3

2010-10-21 @ 18:13:30
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/
Postat av: Emilia

And you are mine <3

2010-10-21 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0