Ny Duschad :D

kom ut från duschen för en stund sen :D
Tog en varm och låång dusch. va riktigt skönt kan jag lova... släppte även lite i nacken och så.
men ska även lägga en värmekorv på axels så det går över någon gång :)

Höll på att inte komma upp från sängen imorse bara för att jag hade så ont "/..
men kom tillsist upp. Hade företagsekonomi första lektionen.. Fattar inte ett skit om jag ska vara ärlig :S
men får hoppas på det bästa xD
sen hade vi samhäll, svenska och projekt. alltid lika kul. eller INTE
så det blev att gå hem och lägga sig en stund efter skolan. somnade visst till. Inte riktigt meningen xD hehe
Men sen laga jag lite mat ialf :)

Men nu ska jag packa lite och sen kolla på Top Model 14 :D

Godnatt alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0