seeeeg Söndag

Idag har det vart en seeeg dag .... Har haft fruktansvärt ont i halsen "/ men inte bakis faktiskt :D Så det är ganska skönt det iaf :D
Går kvällen va riktigt kul faktiskt :) vart Myyycket skratt.... och danns xD Vi dansade hela tiden på gruvan typ. Förutom när vi va i baren och ut då.
på natten vart vi hungriga så jag och Josefin gick hem och tog det sista av Kräftsoppan och poppa popcorn xD det va gööööött. vi hade tänkt att hitta någon som kunde köra till stan, men vi orkade inte tillsist :D
Så det va ganska skönt att sova. Somnade direkt.
Men vaknade mitt i natten av att min lampa över diskbänken ramlade ner :S Höll på att få en hjärtattack xD hehe

Men somnade om och vaknade sen vid tio tiden typ..  Då vart det att ta tag i allt och börja diska och städa av lite efter kvällen .. Kan ju verklingen säga att vi hade använnt allllla mina glas xD hahaha
men det va skönt att det gick så fort trotts allt :)
sen vart det att beställa Pizza, Vart en familjepizza Hawaii med kebabsås :D:D SUPER GOTT. Bjöd jessica och Josh på det med..
Och nu ikväll har jag tagit det lungt, gjort lite bararbete och kollat igenom vinkundskapen med :)

men nu ska jag va social mot Benny...



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0