Skolan

Godmorgon alla sjusovare
Sitter i skolan och har Hotell.. Håller på med konferenser just nu
Det är ganska kul tycker jag :))
Men egentligen vill jag bara hem och lägga mig igen...
har sovit ganska dåtligt inatt. vaknade vi 3 tiden typ. sen vaknade jag en gång i timman typ "/
Så är ganska trött just nu...
Men det är bara att ta tag i sig själv och hålla sig på topp :P
går ju bara i skolan idag och imorgon med , sen är vi lediga :DD
Och imorgon åker jag Sofia Jessica och Josefin till Värmland xD
Kommer verkligen bli en intressant resa xD hahahahah

men nu ska jag ha roll spel med Maria. jag är hotellvärdinna och Maria är konferensledare elr va det är xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0