Filmmyyyys

Nu blir det film mys. har inte bestämt vilken film det blir än :P
Har kollat klart på Idol och även skrivit lite på samhälls uppgiften :) Så känner mig lite duktig faktiskt xD
Annars idag har det vart lungt, bara lite frustrerand med projektarbetet men annars har det vart bra :)
Efter skolan gick jag till Cicci en stund :)<3 har verkligen inte träffat henne på år och dar känns det som.
Så fanns en del att prata om xD
Efter det vart det hem, Jessica kom upp och vi åkte och handlade lite.
Vart lite orolig att mitt bankkort inte funka men det gjorde det :)
Sen ikväll har Benny och Niklas vart här uppe och vi spalade kort och dom drack kaffe :P

Men nu ska jag bestäma film.. Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0