Kort dag

Kom hem för en stund sen :) Har vart med jessica och Josh och några mer hemma hos josh :)
Vi kollade på idol och lite... Ibland undrar man varför vissa ens försöker att sjunga :P

Idag har det vart en lung dag. Hade sovmorgon till tolv, sen hade vi bara två lektioner xD Va skapligt skönt..
Sen Stack jag och Jessica in till stan och käkade kina mat :) Det va skapligt gott. men vart ju mätt för en vecka framåt :D Haha När vi kom hem till Jessica fixa hon min design på bloggen :) Tack gumman <3
Köpte även ringar till mamma, men märkte när jag kom hem att dom är för små "/ men får väll byta dom..

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen.... Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0