PRAKTIK I SPANIEN :)

Nu är allt bestämt :) Det blir fyra veckor i Spanien :)
Jag och Sofia åker ner vecka 47 typ sen fyra veckor fammåt :) Kommer bli hur skönt som helst. Ska sola och bade hur mycket som helst. men ska ju även jobba xD

Men annars idag har det vart lungt :) Höll på att dö i morse. va så jävla trött och ont i huvudet. Men det va bara att palla sig upp och gå till skolan.
Men hade inte så jobbiga lektioners det gick bra :)
Efter skolan vart det att åka till Jessica och sen till Josefiin för vi skulle på Yoga :) Det va hur skönt som helst :) Skulle lätt kunna göra om det :)
Efter det vart det att åka till Benny en sväng :) Kom hem lite efter nio .
Så nu har jag packat och diskat :) Imorgon blir det hem till Kisa och fira min lillebror som fyller 16 :)


Hotellet Jag och Sofia ska jobba på :DDDD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0