Slöö fredag

Sitter hemma och kollar på Föräldrafällan med mamma och Jonthan :)
Vi har även just äte revbensspjäl och Pommes :) Snacka om super gott :9 Slängde i min 1 1/2 xD Va skapligt hungrig :)
Annars idag har det vart lungt... Tog lite personlig sovmorgon. sen vart det att äta frulle med Hr Istället för samhäll :P När vi har lite rast åkte jag josefin och Jessica upp och städade efter i går :D sacko om att det va äkligt :P
sen hade vi vinkundskap med Marie :DDD skönt att ha henne igen :)
Men efter det åkte jag till Kisa.. jag skulle till Sjukgymnasten vid halv tre :)
Fick reda på att jag har FÖR rak rygg. därför anstränger jag mina rygg muskler mycket mer xD Så fick en övning jag ska göra framöver :)
sen efter det vart det att fika med mamma :) Mysss på det :D<3
Och till sist vart det att klippa mig :)
Men nu ska jag ha myskväll med mamma och Jonthan :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0