Torsdag kväll

Nu har jag färgat håret på Cicci :)
Så nu är hos svart i hövet i stället för grå xD.. hela luggen va grå och där bak va det gråsvart xD haha
Så det vart riktgit bra :)
Vi han i kapp med allt snack oxå xD eftersom vi inte träffas så mycket längre så finns det rätt mycket att prata om kan jag lova :D men det är ändå lika kul att träffa Henne :)
Saknar Verkligen våra gammla tider Cicci xD Våra galna idéer... HAHAHA 
Snacka om att vi har gjort bland dom galnaste sakerna i våra liv


Men nu ska jag ta och sätta på en film tror jag, bara slappa tills jag somnar xD
Är lite små seg men kan ändå inte sova pågrund av mig rygg..
Som tur va så ska jag till sjukgymnasten imorgon så får jag se vad han sägar....

Godnatt världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0