Tisdag!

Sitter framför tv och väntar på att Desperate Housewives ska börja.. Och så klart att våran Jorddgubbspaj ska bli klar :)
MUMS!!!!!!!!!

Annars har dagen vart bra :) klockan ringde vid sex imorse.. Kan ju inte påstå att jag vart överlyckling att den ringde så tidigt.... HATAR att sängen är som skönast när man ska gå upp på morgonen!
Men det va helt okej när man väll kom till jobbet :) .. vart lite olika idag, hjälpte till i restaurangen och sen men konferansernana och lite sånt där..
För det vart inte recepetationen hela dagen för vi va tre styckna idag xD Både jag och Daniella va där och jobba med Bojan .... 
Slutade lite innan tre idag så jag va hemma lite efter tre :) då vart det att börja kolla på 4 sägongen av Desperate houswives :D
Och så gjorde vi mat, wook med nudlar :DDDDD gottogtt

men nu ska jag kolla tv och lite,,
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jordgubbspaj mmm muuummms: Vad ni kalasar.Jag vill oxå ha lite...

Kram å puss!

2011-04-05 @ 21:47:54
Postat av: Emilia

Jag får göra det ihelgen kanske xD bara att du köper hem ingradienserna så fixar jag det ;)

Puss Mamma <3

2011-04-06 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0