Bad Teacher

God morgon...
Ska alldeles strax gå upp och göa lite nytt faktiskt :)
Är ledig idag med sen blir det jobb hela vecka ut, men det kommer nog va rät lungt där nere så det är rätt skönt!
Igår va jag i stan med familjen. vi skulle lämna in min nya mobil.. för jag hade en sån här riktigt tur dag i lördags som bara allt, och då menar jag allt gick feeel!!
Så nu är den inne på lagning xD Efter en och en halv vecka som jag haqr haft det :P Duktigt Emilia!
Menmen sen när vi kom hem så va jag så uttråkad så jag bestämde mig för att åka upp till stan igen och gå på bio :)
Drog med mig Sabina upp med!
Det va rikitgt mysigt.. Vi kollade på Bad Teacher, en riktigt rolikg film kan jag lova :P hehe
Vi fick massa tips på nya filmer som kommer, så nu blir det att gå på bio lite oftare kan jag ju lova xD heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0