Raggmunk!

Sitter just nu nere framför brasan och kollar på "halv åtta hos mig", väntar på att "the Ugly Truth" ska börja.
Fryser som ett as, har svettas hela dagen nästan och det är klart att man sak börja frysa nu med...
Men det känns som jag bara blir värre och värre för varja minut som går av denna förskräckliga förkyldning, nu orkar jag knappt gå från mitt rum till köket utan att dö.... andas som om jag skulle ha sprungit marathon elr nått, och grädden på mosset är ju att jag kanske har fått öroninflamation elr nått. Har fått hur ont i örat som helst, men ska vänta ett tag så får jag se om det blir bättre. Så länge får jag sitta med lök i örat xD

Jag har även vart lite duktig idag, gjorde faktiskt maten :) Vart Raggmunk :D MUMS
Men mer än så orkar jag inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0