Studiedag

Idag har vi haft studiedag :)
men duktig som jag är så va jag i skolan iaf xD Fast det va ju inte direkt för att ha lektioner .
Jag följde med Jessica till köket, hade bara tänkt att va där ett tag, hänga med dom när dom skulle handla sina varor för jag hade tänkt köpa hem lite till mig med. Men det vart att jag vart kvar hela tiden och hjälpte dom med disken. Så jag diskade alla tallrikar och sånt som dom skulle ha :) Och som tack så fick jag mat där med :) Vart Chilikyckling med ris och sallad.. Det va riktigt gott faktiiskt :)
Tack för en trevlig dag Jessica Josefin och Oliver!
När jag kom hem så tog jag ner lite skräp, och plockade lite i lägenheten..
Ringde även där jag hade tänkt att ha min praktik, men dom hade redan massa praktikanter. så ringde till ett annat, men hon som jag skulle prata med va inte där så jag skulle ringa tillbaka imorgon :) Så får hoppas att jag hittar nått
Nu ikväll kom Älgen förbi en sväng, kollade lite på Twilight-Eclipse. Sen kom även Benny upp en svång och snacka lite och han fick även lite kaffe (väldigt ovanligt)
Men måste skaffa fram en ny kaffekanna, För när jag skulle diska den gå va det tydligen en spricka elr nått i den så den gick sönder :S "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0