Tordag hemma i Kisa

Hallu..
Sitter här hemma i Kisa och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta och sen åka till Vimmerby :) Får se om jag kna övertala dom att stanna och springa i affärer lite med :D
Ska snart hoppa in i duschen med, känner att det kan behövas faktiskt, Eftersom jag har vart så duktig idag...

Jag tog lite sov morgon idag, men jag har ju hunnit med det jag skulle iaf. Jag har hängt upp tvätt och satt på en nu tvätt, sen tog jag bort all is från våran garaguppfart, för när dagisbarnen va påväg tillbaka till skolan från minibäck så snubblade dom utanför oss så jag va tvungen att ta bort det kände jag.. Men måste ju säga att det såg lite kul ut när alla bara ramlade ihop i en hög xD
Sen har jag dammsugit på övervångingen och städat mitt rum ordentiligt :D Så nu känner jag inte för att göra mer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0