Usch Måndag.....

Sitter i skolan på Samhällskunskap och kolla på en DVD om pension..
Det är ju väldigt kul. Inte nog med att man ska tänka på vad man ska göra efter skolan, man ska dess utom ha koll på pensionen ..
Jag bryter ihop snart! Jag orkar verkligen inte byr mig längre.
Jag orkar inte med skolan, är hur opepp som helst på det. Men man måste ju. Det är ju bara ungefär fyran månader kvar. Men då kommer ju nästa seg. VAD HÄNDER EFTER?!
Efter det 17 Juni är man inte student länge då är man Arbetslös :S Usch vill inte tänka på det ens.
På ett sett skulle man vilja stanna kvar i skolan. för skolan är på något sett en trygghet. Man vet vad man göra om dagarna och så. Men är så fruktansvärt trött på skolan med, så vill komma ut i arbetslivet...
Nae nu vill jag inte tänka på det mer. Får väll ta det som det kommer. Det märks ju vad man kommer göra sen :D

annars idag blir det nog lungt, har projektarbete efter samhällskundskapen,
Sen efterskolan blir det att handla lite sen vet jag inte mer. har inte planerat något direkt!
Skulle vilja åka in till stan han handla lite :) Nu när man fått lön och studiebidrag :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0