En bra gårdag :D

Gokväll ! :D
Sitter nere i tv soffan med familjen och kollar på A Cinderalla Story :). dagen har vart rätt lungg, mamma kom och hämtade mig mellan halv tolv tolv någon g¨ng. då åkte vi hem och fikade och sen vart det verkstaden för att fortsätta att måla... 

Gårdagen var mycket kul :) Den bästa jag har vart me dom på vääääldigt länge kan jag lova. För en gångskulle vart det inget bråk elr nått så :) Så det gillar vi verkligen :D
På dagen var vi på Marie´s krog, va hur mysigt som helst. Får bi att åka upp någon och äta där tror jag :) Vi snackade om hur det va att ha krog sen testa vi lite drinckar och ett vin :) efter det gick vi till FiskMagasinet och åt lunch, tog lax med svampsås och kokt potatis :D huuur got som hels verkligen.
och sist va vi på Black Lion och testade lite öl sorter och sånt :D så det va riktigt kul kan man säga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0