Familje dag !

Gokväll..
Sitter nere i soffan med familjen :) Vi har just ätit lite räkor och druckit vitt vin xD haha (Eller mamma och pappa drack vitt vin). Vi kollade även på Van The Man :) Det är nått liknande som American Pie, fast inte lika snuskig..
Men den va lite rolig faktiskt. finns en 2:a och 3:a med...

Annars idag har vi inte gjort då mycket. har vart med familjen hela dagen :) Elr jag vaknade upp hos Cicci för jag sov hos henne :)..
Men pappa kom och hämtade mig vid halv tolv tiden, då åkte vi hem och tog en snabb dusch, och sen upp till stan :D
Vi skulle gå på Bio hade vi tänkt, Änglagård tredje gången gillt. men det fanns inga platser kvar så det vart att bara gå i affärer ... Vi åkte runt och kolla på badrum, för vi ska göra om i badrummet där uppe :)
sen köpte jag tre par skor och filmer xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0